HTML

SMS koffein

Az úgy kezdődött, hogy egy reggel érdekes ritmusú verset kaptam a barátnőmtől SMS-ben. Aztán eszembe jutott, hogy régen, amikor még nem akartam költő lenni, akkor még írtam rímes verseket, hát írtam egy rímbeszedett választ.

Friss topikok

  • bridgeman: Az igen őszinte hangvételű szex nem implikálja az igen őszinte hangvételű szerelmet, visszafelé sz... (2010.01.25. 21:06) Már szerelem nélkül
  • annakucki: Kettőnk verseiből állt össze a blog. Persze Bridge az, aki szorgosan szerkesztgette, és végül befe... (2010.01.24. 00:15) Vége
  • bridgeman: megelőztél :) (2008.05.23. 09:30) illatok dolgok repülés
  • bridgeman: tőlem... csak azt kell még kitalálni, hogy hogyan választjuk el a felvezetőszöveget a többitől (2008.04.23. 09:44) Itt van újra
  • bridgeman: hát ide minden felkerül? :) (2008.04.22. 16:36) pára párja gáza

Linkblog

Vége

2010.01.22. 10:58 bridgeman

.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://smskoffein.blog.hu/api/trackback/id/tr851692285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

annakucki 2010.01.24. 00:15:40

Kettőnk verseiből állt össze a blog. Persze Bridge az, aki szorgosan szerkesztgette, és végül befejezte és lezárta a blogot. Megérte a munkát. Ezek a versek egy eufórikus korszak szivárványa, és megörökítésre érdemesek, bár a pillanatnak születtek. Én nem szóltam az ismerőseimnek, hogy hol találják őket, ezek csak két embernek okoztak örömet.
Én sosem írtam haikut és nem is fogok. Nem írok verseket. Ezek itt rímes vagy rímtelen sorok, amelyek több variációban kérdezték a címzettől, hogy meg van-e még. Nem ajánlom ovasgatásra.
süti beállítások módosítása