HTML

SMS koffein

Az úgy kezdődött, hogy egy reggel érdekes ritmusú verset kaptam a barátnőmtől SMS-ben. Aztán eszembe jutott, hogy régen, amikor még nem akartam költő lenni, akkor még írtam rímes verseket, hát írtam egy rímbeszedett választ.

Friss topikok

  • bridgeman: Az igen őszinte hangvételű szex nem implikálja az igen őszinte hangvételű szerelmet, visszafelé sz... (2010.01.25. 21:06) Már szerelem nélkül
  • annakucki: Kettőnk verseiből állt össze a blog. Persze Bridge az, aki szorgosan szerkesztgette, és végül befe... (2010.01.24. 00:15) Vége
  • bridgeman: megelőztél :) (2008.05.23. 09:30) illatok dolgok repülés
  • bridgeman: tőlem... csak azt kell még kitalálni, hogy hogyan választjuk el a felvezetőszöveget a többitől (2008.04.23. 09:44) Itt van újra
  • bridgeman: hát ide minden felkerül? :) (2008.04.22. 16:36) pára párja gáza

Linkblog

Az önző sms

2008.06.03. 22:25 bridgeman

Éjjeli SMS, mert csak téged szeretlek,
éjjeli üzenet, mert többet gondoltam,
mint amennyit kimondtam.
Kimondtam azt, hogy én komolyan gondoltam,
szeretlek, benned van minden bizodalmam.

Teszagú takaró teszagú párna
teveled háltam az üres ágyba'
tőled jöttem tegnap el önzőn
hozzád húz egy kicsi új madzag
önzőn.

Özön-SMS-eidbe fulladjak majdan
Forrásként tör fel a versíró hajlam.
A fejemben éjjel velem aludtál
önző vágyainkbúl sokat sikongattál

Szólj hozzá!

Címkék: vers sms

A bejegyzés trackback címe:

https://smskoffein.blog.hu/api/trackback/id/tr60502244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása